Virtuaalkoosolekutel osalemine
Meie kool kasutab Microsoft Teams-i virtuaal- ja hübriidkoosolekute läbiviimiseks. Teamsi saab kasutada Windows, MacOS, Linux operatsioonisüsteemiga arvutites ning Android ja iOS operatsioonisüsteemiga nutiseadmetes. Samuti saab Teams-i kasutada läbi veebilehitseja (soovitavalt Google Chrome), kuid vastav rakendus on kiirem ja mugavam.
Palun arvesta:
* Palun paigalda rakendus enne koosoleku lingile klikkimist.
* Eraldi kasutajakontot Teams-i kasutamiseks looma ei pea.
* Kui oled juba Teamsi kasutaja (näteks tööandja kontoga) siis võid Teams-i rakendust enne välja logida ning seejärel klikkiga lingil uuesti või osaleda ID-d kasutades. Kui tööandja lubab, siis võid osaleda ka selle kontoga. Vajadusel täpsusta.
* Palun esine oma ees- ja perekonnanimega. Korraldajal on õigus anonüümseid kasutajad tõkestada.
* Arvesta, et sinu poolt välja öeldud, näidatud ja kirjutatud on nähtav kõigile koosolekul osalejatele (nii kohapeal, kui kodudes).
* Koosolekut võidakse salvestada.
Kasutamiseks tee nii:
1. Kui sinu arvutis või nutiseadmes puudub Teams, siis kliki siin https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-teams/download-app ja paigalda. Windows kasutamisel pole vaja juurkasutaja õigusi. Nutiseadet kasutades rakenduste poest valimisel veendu, et tegemist oleks Microsoft-i poolt välja antud rakendusega.
2. Kliki sulle antud (tavaliselt eKooli kaudu) Teams-i koosoleku lingil. Automaatselt peaks avanema Teams ja saad koosolekuga liituda. Kui lingil klikkimisega Teams ei avane, siis saad kasutada koosoleku ID-d ja pääsukoodi (kliki nupul "Liitu koosolekuga ID-d kasutades").
3. Kui koosolekuga liitumise hetkel küsitakse ka sinu nime siis kirjuta kindlasti välja ees- ja perekonnanimi.
4. Koosolekuga liitumise hetkel on mõistlik kohe mikrofon välja lülitada ning lülitada sisse vaid vajadusel. Kaamera kasutamisel jälgi, et vaatevälja ei satuks inimesi või asju, mis seal teie arvates olema ei peaks.
5. Sõltuvalt koosolekust võib sinu kaamera ja mikrofon olla automaatselt keelatud olekus. Seda otsustab koosoleku korraldaja.
6. Kui soovid sõna saada, siis tõsta käsi (Rise Hand) vastavale nupule klikkides. Korraldaja näeb seda ja vajadusel annab sulle sõna (sh lülitab sisse sinu kaamera ja mikrofoni kasutamise õiguse).
7. Oma küsimusi ja ettepanekuid saad kirjutada vestluse (Chat) osas. Korraldaja näeb ka seda ning vajadusel reageerib.
Meie kool kasutab Microsoft Teams-i virtuaal- ja hübriidkoosolekute läbiviimiseks. Teamsi saab kasutada Windows, MacOS, Linux operatsioonisüsteemiga arvutites ning Android ja iOS operatsioonisüsteemiga nutiseadmetes. Samuti saab Teams-i kasutada läbi veebilehitseja (soovitavalt Google Chrome), kuid vastav rakendus on kiirem ja mugavam.
Palun arvesta:
* Palun paigalda rakendus enne koosoleku lingile klikkimist.
* Eraldi kasutajakontot Teams-i kasutamiseks looma ei pea.
* Kui oled juba Teamsi kasutaja (näteks tööandja kontoga) siis võid Teams-i rakendust enne välja logida ning seejärel klikkiga lingil uuesti või osaleda ID-d kasutades. Kui tööandja lubab, siis võid osaleda ka selle kontoga. Vajadusel täpsusta.
* Palun esine oma ees- ja perekonnanimega. Korraldajal on õigus anonüümseid kasutajad tõkestada.
* Arvesta, et sinu poolt välja öeldud, näidatud ja kirjutatud on nähtav kõigile koosolekul osalejatele (nii kohapeal, kui kodudes).
* Koosolekut võidakse salvestada.
Kasutamiseks tee nii:
1. Kui sinu arvutis või nutiseadmes puudub Teams, siis kliki siin https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-teams/download-app ja paigalda. Windows kasutamisel pole vaja juurkasutaja õigusi. Nutiseadet kasutades rakenduste poest valimisel veendu, et tegemist oleks Microsoft-i poolt välja antud rakendusega.
2. Kliki sulle antud (tavaliselt eKooli kaudu) Teams-i koosoleku lingil. Automaatselt peaks avanema Teams ja saad koosolekuga liituda. Kui lingil klikkimisega Teams ei avane, siis saad kasutada koosoleku ID-d ja pääsukoodi (kliki nupul "Liitu koosolekuga ID-d kasutades").
3. Kui koosolekuga liitumise hetkel küsitakse ka sinu nime siis kirjuta kindlasti välja ees- ja perekonnanimi.
4. Koosolekuga liitumise hetkel on mõistlik kohe mikrofon välja lülitada ning lülitada sisse vaid vajadusel. Kaamera kasutamisel jälgi, et vaatevälja ei satuks inimesi või asju, mis seal teie arvates olema ei peaks.
5. Sõltuvalt koosolekust võib sinu kaamera ja mikrofon olla automaatselt keelatud olekus. Seda otsustab koosoleku korraldaja.
6. Kui soovid sõna saada, siis tõsta käsi (Rise Hand) vastavale nupule klikkides. Korraldaja näeb seda ja vajadusel annab sulle sõna (sh lülitab sisse sinu kaamera ja mikrofoni kasutamise õiguse).
7. Oma küsimusi ja ettepanekuid saad kirjutada vestluse (Chat) osas. Korraldaja näeb ka seda ning vajadusel reageerib.