Our stories

Projektinädal 17.-21. veebruar 2020 18. February Andrus Peetson


Moto: Kes minevikku ei mäleta, elab tulevikuta

Teema: Eesti riigi toimise alustalad on tema inimesed, kultuur, traditsioonid, kaitsetahe

Eesmärgid on:

  1. projekt- ja avastusõppe n-ö katsetamine;
  2. üldpädevuste arendamine (RÕK-s välja toodud läbivate teemade kaudu);
  3. ainetevaheline lõiming;
  4. õpilased vaatlevad objekte ja protsesse, sõnastavad probleeme, koguvad ja analüüsivad infot, planeerivad oma tegemisi, teevad järeldusi – saavad praktilisi kogemusi;
  5. projektinädala jooksul omandavad õpilased uusi teadmisi ja oskusi, arenevad nende väärtushinnangud, käitumine, meeskonna- ning iseseisva töö oskused;
  6. koostöös õpilastega omandavad ka õpetajad uusi kogemusi ja talletavad teadmisi.

Tegevused:

  • projektitöö „Minu kodumaja/vanavanemate lugu“  4.-9. kl (ülesandeks antud kolm nädalat varem), oma kodumaja maketi valmistamine (1.-3. kl)
  • riigikaitsepäevad (17. ja 18. veebr 7.-9. kl) – läbiviijad Margo Sai ja Kristo Sinivee
  • muuseumikülastused/haridusprogrammid (Pärnu muuseum 1.-2. kl; Lennusadam ja Eesti Meremuuseum 5.-6. kl; Eesti Vabaõhumuuseum 3.-4. kl; Riigikogu, Eesti Ajaloomuuseum, memoriaal Maarjamäel 8.-9. kl)
  • väljapanekud: fotonäitus „Minu kodumaja“ – 1.-3. kl õpilased; kooli muuseumi eksponaatide näitus „Talurahva talvised tegemised“ (giidid 8. kl õpilased Germo, Elis, Andree ja näituse kuraator õp Tiiu Muhu); joonistusnäitus „Minu unistuste maja“ (5.-9. kl)
  • projektitöö paremiku esitlused (20. veebr)
  • Lisaks toimuvad teemakohased tegevused ainetundides.
  • Eesti vabariigi 102. sünnipäeva tähistamine (21. veebr)

Projektinädala eestvedajad Merike Mäemets ja Tiiu Muhu

Moto: Kes minevikku ei mäleta, elab tulevikuta

Teema: Eesti riigi toimise alustalad on tema inimesed, kultuur, traditsioonid, kaitsetahe

Eesmärgid on:

  1. projekt- ja avastusõppe n-ö katsetamine;
  2. üldpädevuste arendamine (RÕK-s välja toodud läbivate teemade kaudu);
  3. ainetevaheline lõiming;
  4. õpilased vaatlevad objekte ja protsesse, sõnastavad probleeme, koguvad ja analüüsivad infot, planeerivad oma tegemisi, teevad järeldusi – saavad praktilisi kogemusi;
  5. projektinädala jooksul omandavad õpilased uusi teadmisi ja oskusi, arenevad nende väärtushinnangud, käitumine, meeskonna- ning iseseisva töö oskused;
  6. koostöös õpilastega omandavad ka õpetajad uusi kogemusi ja talletavad teadmisi.

Tegevused:

  • projektitöö „Minu kodumaja/vanavanemate lugu“  4.-9. kl (ülesandeks antud kolm nädalat varem), oma kodumaja maketi valmistamine (1.-3. kl)
  • riigikaitsepäevad (17. ja 18. veebr 7.-9. kl) – läbiviijad Margo Sai ja Kristo Sinivee
  • muuseumikülastused/haridusprogrammid (Pärnu muuseum 1.-2. kl; Lennusadam ja Eesti Meremuuseum 5.-6. kl; Eesti Vabaõhumuuseum 3.-4. kl; Riigikogu, Eesti Ajaloomuuseum, memoriaal Maarjamäel 8.-9. kl)
  • väljapanekud: fotonäitus „Minu kodumaja“ – 1.-3. kl õpilased; kooli muuseumi eksponaatide näitus „Talurahva talvised tegemised“ (giidid 8. kl õpilased Germo, Elis, Andree ja näituse kuraator õp Tiiu Muhu); joonistusnäitus „Minu unistuste maja“ (5.-9. kl)
  • projektitöö paremiku esitlused (20. veebr)
  • Lisaks toimuvad teemakohased tegevused ainetundides.
  • Eesti vabariigi 102. sünnipäeva tähistamine (21. veebr)

Projektinädala eestvedajad Merike Mäemets ja Tiiu Muhu