Uudised

9. a klass Pernova Loodusmajas 15. oktoober Andrus Peetson


14. ja 15. oktoobril käisid 9. klassid Pernovas. Esmalt meenutasid nad koolis õpitud raku ehitust. Tuletasid meelde milline erinevus on bakteri, looma, taime ja seeneraku vahel. Seejärel vaatasime üle ägedad mikroskoobid ja saigi töög peale hakata. Natukene matemaatikat, et teada saada, kui palju just see mikroskoop suurendab. Siis ajaleht, salvrätt ja sambla leht, austerserviku niidistik ning viimaks meie enda suu limaskest. Oi kui põnev oli teada saada, mis meie suus toimub. See uueneb kiiresti, sest peab kõigega hakkama saama. Igal juhul oli võrratu õppekäik.

Hele Nööri
loodusainete õpetaja

Esmaspäeval, 14. oktoobril oli meil KIK projekti õppepäev Pernova Loodusmajas.  

Teemaks erinevate rakkude (taime-, looma-, bakteri- ja seenerakud) vaatlemine mikroskoobiga. Algul tutvusime mikroskoobi ehitusega ja saime selgeks, kuidas seda täpselt kasutada. Järgnes preparaatide valmistamine ja nende vaatlemine ning jooniste tegemine. See nõudis tähelepanu aga oli väga põnev.

Aitäh õpetaja Helele huvitava õppekäigu organiseerimise eest!

9. a klass

14. ja 15. oktoobril käisid 9. klassid Pernovas. Esmalt meenutasid nad koolis õpitud raku ehitust. Tuletasid meelde milline erinevus on bakteri, looma, taime ja seeneraku vahel. Seejärel vaatasime üle ägedad mikroskoobid ja saigi töög peale hakata. Natukene matemaatikat, et teada saada, kui palju just see mikroskoop suurendab. Siis ajaleht, salvrätt ja sambla leht, austerserviku niidistik ning viimaks meie enda suu limaskest. Oi kui põnev oli teada saada, mis meie suus toimub. See uueneb kiiresti, sest peab kõigega hakkama saama. Igal juhul oli võrratu õppekäik.

Hele Nööri
loodusainete õpetaja

Esmaspäeval, 14. oktoobril oli meil KIK projekti õppepäev Pernova Loodusmajas.  

Teemaks erinevate rakkude (taime-, looma-, bakteri- ja seenerakud) vaatlemine mikroskoobiga. Algul tutvusime mikroskoobi ehitusega ja saime selgeks, kuidas seda täpselt kasutada. Järgnes preparaatide valmistamine ja nende vaatlemine ning jooniste tegemine. See nõudis tähelepanu aga oli väga põnev.

Aitäh õpetaja Helele huvitava õppekäigu organiseerimise eest!

9. a klass